Kongresszusunkon történő részvételhez az alábbiakban gyűjtöttünk össze minden fontos információt (programokról, szállás, étkezés, regisztráció, parkolás, transzfer).
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy rendezvényünkről minden információ megtalálható az okos készülékekre ingyenesen letölthető saját fejlesztésű alkalmazáson, melyen keresztül azonnal értesülhetnek az esetleges programváltozásokról, egyéb friss hírekről is. Az alkalmazás letölthető az Apple App Store és a Google Play áruházakból. Az applikáció neve: MKSZ Kongresszus |
Kongresszusunk helyszíne:
Tapolca, Hunguest Hotel Pelion
8300 Tapolca, Köztársaság tér 10.
Időpontja: 2023. április 19-21.
A Hotel Pelion területén belül a különböző programok az alábbi helyiségekben zajlanak:
- Regisztrációs stand → a Hotel Pelion főbejáratával szemben
- Szakmai előadások → a Hotel Pelion Fórum I-IV. termei, valamint a Sinodos terem
- Kiállítás → a Hotel Pelion lobby területe, Agóra konferencia termek
Regisztráció
Rendezvényünkön való részvétel regisztrációs kártyával lehetséges, ez vonatkozik a kiállítói standokon lévő képviselőkre/hostessekre és az előadókra is. Regisztrálni csak az online jelentkezési lap kitöltésével lehetséges. A rendezvény napjain, a helyszínen is csak online módon történő regisztrációt tudunk elfogadni. A helyszínen rendelt szállás, étkezés, társasági programok vonatkozásában 10% felárat számítunk fel.
2021-ben bevezettük az érintésmentes regisztrációt, amely alapján a regisztrációs kártyák nyomtatása a bejáratnál a regisztrációs standnál elhelyezett automatáknál egyénileg történik, a személyes email címre megküldött QR kód felhasználásával. A QR kód egyszeri használatot tesz lehetővé, nyomtatott vagy okoskészüléken digitális formában. A bejáratnál elhelyezésre kerül egy információs kiosk, amelyen a helyszíni online regisztráció elvégezhető, lehetőség van a már előzetesen regisztrált igények ellenőrzésére, valamint a részletes szakmai programot is megtekinthetik résztvevőink. A kiosknál szervező munkatársaink segítséget nyújtanak. A kiosk melletti standon kerül átadásra a rendezvény kongresszusi mappája és az okos névjegykártya. Felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy az okos névjegykártya a rendezvényt követően is használható, egyéni és céges névjegykártyaként is alkalmazható. Az okos névjegykártya használatával kapcsolatban a standon lévő munkatársak segítik.
Regisztrációs stand nyitvatartása:
- 2023. 04. 18-án 14:00 - 17:00 óráig
- 2023. 04. 19-én 08:00 - 18:00 óráig
- 2023. 04. 20-án 08:00 - 18:00 óráig
- 2023. 04. 21-én 08:00 - 12:00 óráig
A helyszínen felmerülő igényeket, nyitvatartási időben, a regisztrációs standnál lévő szervező munkatársak segítségével lehet intézni. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a regisztrációs standon a nyitvatartási időn túl nem tartózkodik senki. A regisztrációs kártyák nyomtatása a QR kódok birtokában nyitvatartási időn túl is lehetséges, erre a célra az automaták szolgálnak.
Nyitvatartási időn túl információ kérhető:
- Szelecki Zsófia: +36 20 235 0157
- Boda Marianna: +36 20 234 7034
A 3 napos regisztrációs díj tartalmazza:
- személyes részvételi lehetőség:
- a teljes szakmai programon
- a kiállítói területeken
- kávészünetekben kávé/ásványvíz fogyasztás
- konferencia mappa
- névre szóló regisztrációs kártya
- okos névjegykártya
- a teljes szakmai program, valamint a virtuális kiállítás online megtekinthetősége, majd mindezek a rendezvényt követően történő elérhetősége
A napi regisztrációs díj tartalmazza:
- személyes részvételi lehetőség:
- a teljes szakmai programon
- a kiállítói területeken
- kávészünetekben kávé/ásványvíz fogyasztás a kiválasztott 1 napon
- konferencia mappa
- névre szóló regisztrációs kártya
- okos névjegykártya
Regisztráció nélküli kategória:
Kiállító/támogató cégek részére járó kedvezmény
Tartalmazza:
- a teljes szakmai programon való személyes részvételi lehetőséget
- a kiállítói területeken való részvétel lehetőségét
- névre szóló regisztrációs kártyát
- okos névjegykártya
- a teljes szakmai program, valamint a virtuális kiállítás online megtekinthetősége, majd mindezek a rendezvényt követően történő elérhetősége
A szolgáltatások igénybevétele a rendezvény helyszínein (konferencia termek, kiállítási terület, étterem) felállított beléptető kapuknál a regisztrációs kártya érintésével lehetséges, ezért kérjük kedves résztvevőinket, hogy regisztrációs kártyájukat mindig tartsák maguknál. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az egynapos regisztráció kizárólag a megjelölt napon nyújt lehetőséget a rendezvényen való részvételre!
Megnyitó, közgyűlési regisztráció
A kongresszus megnyitóját április 19-én 09:30 órakor a Fórum II-III. teremben tartjuk.
A Magyar Kórházszövetség közgyűlése 2023. április 19-én 11:50 órakor kezdődik a Fórum I. teremben. Kérjük, a tagkórházak szavazatra jogosult képviselőit, (főigazgató vagy az általa írásban felhatalmazott személy), hogy a Közgyűlést megelőzően (11:30 órától) a konferencia terem bejáratánál felállított regisztrációs helynél a jelenléti ív aláírásával külön regisztráljanak a Közgyűlésen való részvételre.
Szakmai program
A részletes programleírást weboldalunkon a Szakmai Program menüpont tartalmazza. Az összesítő Programtérkép, valamint a helyszínen kihelyezett információs monitorok és a letölthető kongresszusi applikáció segítik a tájékozódást. A hotel több területén elhelyezett információs monitorokon keresztül az előadások élő közvetítése zajlik, így a konferencia termeken kívül is megtekinthetők.
Felhívjuk előadóink szíves figyelmét, hogy a regisztrációs kártya használata számukra is szükséges, mert a konferencia területére csak ennek felmutatásával lehet bejutni. A kártya a regisztrációs standon vehető át, az előadók az átvétel során előnyt élveznek.
Kávészünet: a programtérképen megjelölt időpontokban a hotel lobby területén, a kiállítói teremben és a Fórum konferencia termek előterében.
Kiállítás
A kiállítók a Hotel Pelion lobbyjában, és az Agóra termekben helyezkednek el a mellékelt standkiosztási térkép szerint.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a standokon a nyitvatartási időn túli tartózkodás nem lehetséges, a standok őrzéséről a biztonsági szolgálat gondoskodik.
Kiállítás nyitvatartása
Kiállítás:
- 2023. április 19. szerda: 9:30 - 18:00
- 2023. április 20. csütörtök: 9:00 - 18:00
- 2023. április 21. péntek: 9:00 - 12:00
Idén is elérhetővé tesszük a virtuális kiállítást, így a valóságban a helyszínen látható standokat a virtuális térben is láthatják vendégeink. Ez különösen azoknak fontos, akik a rendezvényen személyesen nem tudnak részt venni, vagy nincs kellő idejük arra, hogy személyesen minden standot végig látogassanak. A virtuális kiállítás a regisztrált résztvevőink számára (online jegy vásárlásával is) megtekinthető, nem csak a rendezvény napjain, hanem azt követően is bármikor. A virtuális térben a kiállítókról sok értékes információ is megtalálható lesz.
Szállás
A szállást az előzetes foglalásnak megfelelően a szállodáknak leadott névlista alapján lehet elfoglalni. A szobákba a check in és a check out időpontját minden szálláshelynél feltüntetjük, kérjük ezt érkezéséhez és távozásához vegye figyelembe. Korábbi érkezés és későbbi távozás esetére minden szálloda csomagszobát biztosít.
Felhívjuk szállóvendégeink szíves figyelmét, hogy az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően a szálláshelyre való bejelentkezés alkalmával személyazonosításra alkalmas igazolvány átadása szükséges. Igazolvány hiányában a Hotel a szobát nem adhatja át. Részletes információ a mellékelt tájékoztató szerint.
Vendégeinknek az alábbi hotelekben foglaltunk szállást, az egyéni visszaigazolások szerint:
- Hunguest Hotel Pelion Tapolca***
8300 Tapolca, Köztársaság tér 10
Telefon: 87 513 102
Email: hotelpelion@hunguesthotels.hu
Check in: 14 óra, Check out: 10 óra
- Hotel Kapitány Wellness****Superior
8330 Sümeg, Tóth Tivadar u. 19.
Telefon: 87 550 166
Email: sales@hotelkapitany.hu
Check in: 15 óra, Check out: 11 óra
- Hotel Bonvino Wine & Spa ****
8261 Badacsonytomaj, Park u. 22.
Telefon: 87 532 210
Email: sales@hotelbonvino.hu
Check in: 15 óra, Check out: 11 óra
Felhívjuk vendégeink figyelmét, hogy szállás lemondást a helyszínen már nem tudunk elfogadni, ez vonatkozik a szállodának közvetlenül küldött lemondásra is.
Étkezés
Reggeli
Díját a szállásár tartalmazza, 07:00-10:00 óráig mindenki a saját szálláshelyen fogyaszthatja el.
Ebéd
Az igényelt büféebédeket a Hotel Pelion éttermében 12:00-14:00 óra között lehet elfogyasztani.
Vacsora
Büfévacsora igénylésére kizárólag szállóvendégeknek van lehetőségük, elfogyasztása pedig a saját szálláshelyen történhet.
Társasági programok
2023. április 19. 18:30-24:00 – Lovagi est
Az első esti programunkat Sümegen tartjuk, melynek hangulatát a történelmi lovasjáték alapozza meg. A program részeként spanyol lovas karusszel bemutatót és ügyességi fegyverbemutatót, valamint lovas gyalogos bajvívással fűszerezett lovagi tornát is láthat a kedves közönség. Az este megkoronázásaként a program után a Nagy Lovagteremben fogyaszthatják el vendégeink a kornak megfelelő formában az ízekben gazdag, jellegzetes zamatú középkori lakomát.
A lakoma ideje alatt cigányzene szól, s jelmezbe öltözött vitézek és várúrhölgyek szolgálják ki a vendégeket, ahol az étkezés a kor hagyományainak megfelelően kézzel történik.
Dress code: Smart casual
2023. április 20. 19:30-24:00 - Gálavacsora
Ünnepélyes Gálavacsorára a Pelion Hotel Fórum Konferencia termeiben kerül sor. A welcome ital elfogyasztása után Farkas Gábor Gabriel produkcióját tekinthetik meg vendégeink, amelyet az ízletes vacsora követ. Az este folyamán a hangulatról az A’la Carte Showband zenekar és a Solti Pálinkárium többféle, hagyományos és exkluzív pálinka kóstolója gondoskodik. A jubileumi rendezvényt a látványos és ízletes desszertkülönlegességekkel koronázzuk meg.
Társasági programjaink tartalmazzák a vacsorát, a műsort, a korlátozott italfogyasztást (idő- és italkínálat korlátozás!) és a transzfert a szállodák és a program helyszíne között. Azoknak a vendégeinknek, akik az esti társasági programokon nem kívánnak részt venni, az előzetes jelentkezésnek megfelelően, lehetőségük van a szállodájukban büfévacsora elfogyasztására.
Dress code: Black tie invited
Az utóbbi évek tapasztalatait mérlegelve, az idei évben esti programjainkra minden kedves vendégünknek előzetesen foglalt helyet biztosítunk. Az asztalfoglalásokat a szervezők végzik, figyelembevéve az egy munkahelyről érkezőket. A foglalt asztal sorszámát a programra való érkezéskor kapott karszalag mutatja. Tisztelettel kérjük kedves Vendégeinket, hogy a vacsora elfogyasztásáig szíveskedjenek a foglalt helyen tartózkodni.
Mindkét este társasági programjához vendégeink szállításáról ingyenen transzferjáratainkkal gondoskodunk. Indulási időpontok a Transzfer menüpont alatt találhatók.
Parkolás
A Hotel Pelion területén belül kizárólag az ott elszállásolt vendégek számára tudunk parkolóhelyet biztosítani.
Nem szállóvendégek számára a parkolás a Köztársaság téri közterületi parkolóban parkolómatrica ellenében lehetséges. A parkolómatricát a rendezvényre érkezéskor a hotel parkolójánál lévő biztonsági személyzet és a regisztrációs standon lévő munkatársak adják át. A Bonvino Hotelben a parkolási költségek egyénileg fizetendők. Kérjük kedves vendégeinket a közlekedési szabályok betartására, mert a rendezvényen történő részvétel nem jogosít fel senkit ezek figyelmen kívül hagyására.
Transzfer
Résztvevőink számára ingyenes buszjáratot biztosítunk a szállodákhoz. A busz igénybevétele a regisztrációs kártya felmutatásával lehetséges. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a transzfer járatok taxiként nem vehetők igénybe, csak az MKSZ által foglalt szálláshelyekre (lásd fentebb) a megadott útvonalon és több személy együttes utazása esetén az alábbiak szerint közlekednek.
Április 19.
Igényleadás telefonon: Dani Zoltán: +36 70 609 1510, vagy a szálláshelyek recepcióján.
- Napközben 16 órától előzetes egyeztetés, leadott igény szerint
- 17 órától a Hotel Peliontól a Hotel Kapitány és a Hotel Bonvinó felé
- 18:00 és 19:00 órai időpontokban indulnak a buszok a Hotel Pelion és a Hotel Bonvinótól az esti programra a Hotel Kapitányhoz.
- Az est folyamán a vendégek visszaszállítása a saját szálláshelyre 22 órától folyamatosan történik, a buszok a Hotel Kapitány parkolójából indulnak
- A megadott időpontokban a szükséges létszám hiányában 5-15 perces türelmi/várakozási idők lehetségesek!
Április 20.
- 08:15, 08:55, 09:25 és 10:00 órakor indulnak a szállodáktól a Hotel Pelion felé, ezt követően csak megfelelő létszám és előzetes egyeztetés szerint
- 16 órától a Hotel Peliontól a Hotel Kapitány és a Hotel Bonvino felé
- 18:45 és 19:30 órakor a Hotel Kapitánytól és a Hotel Bonvinótól indulnak a Hotel Pelionhoz.
- Az est folyamán a vendégek visszaszállítása a saját szálláshelyre 22 órától folyamatosan történik, a buszok a Hotel Pelion parkolójából indulnak
- Transzfer járataink 01:00 óráig közlekednek!
- A megadott időpontokban a szükséges létszám hiányában 5-15 perces türelmi/várakozási idők lehetségesek!
Április 21.
- 8-12 óra között igény szerint.
- A megadott időpontokban a szükséges létszám hiányában 5-15 perces türelmi/várakozási idők lehetségesek!
Tudta?! – a rendezvény egyéb, térítésmentesen igénybe vehető szolgáltatása, eseményei
Kedves Hölgyek és érdeklődő Urak!
Szépségsziget
A Magyar Kórházszövetség kongresszusához hagyományosan csatlakoztatunk olyan szolgáltatásokat is, - frizura - és sminkkészítés - amelyek vendégeink komfortérzetét, kikapcsolódását hivatottak segíteni. Minden évben öröm látni, ahogy kellemes izgatottsággal lépnek be a hölgyek a Szépségsziget-re, hogy profi kezek kényeztessék, szépítsék őket. A megfelelő időbeosztásunk érdekében pedig ezekre a szolgáltatásokra előzetes foglalást készítünk, amelyekre az alábbi telefonszámokon lehet jelentkezni:
Időpontok: április 19-20. 10-18 óra között félórás beosztások szerint, előzetes bejelentkezés alapján
- Mesteri frizurák készítése – Bejelentkezés: +36 20 467 0907
- Nappali és esti smink készítése – Bejelentkezés: +36 70 466 9876
- Kényeztető Skyendor arckezelés – Bejelentkezés: +36 30 934 5959
Arckezelés tartalma: Fresh Sorbet frissítő kezelés, idő kb 20 perc.
A kezelés alatt lehetőség van a dr Life hullám és nyirokmasszázs egyidejű használatára, hogy a fáradt lábak is regenerálódjanak. Ehhez tudunk lebomló nylon nadrágot biztosítani, de saját cicanadrág is használható.
Véradás
A kórházakban dolgozó vezetők számára nem kell bemutatnunk a véradás fontosságát, napról napra ezáltal tudjuk megmenteni a betegek életét. De sokszor nem gondolunk bele, hogy mi magunk is jó példával ösztönözzük a kórházunkban dolgozókat, hozzátartozókat! Egy egység vérrel 3 másik ember életét menthetjük meg!
A Magyar Kórházszövetség konferenciáján első alkalommal nyílik lehetőség szervezett véradásra! Használjuk ki ezt a lehetőséget, tegyünk aktívan most a betegekért, s vigyük el ennek üzenetét!
Helyszín: Hunguest Hotel Pelion, "Foci terem"
Időpont: április 20. 10-15 óra között
Az OVSZ és a Magyar Kórházszövetség közös együttműködése révén célunk, hogy a kórházban dolgozók, és a hozzátartozók körében is fokozódjon a véradási kedv. A Richter Anna Díjat az együttműködés közös projektje, a Visz a vérem nyerte idén.
Felhívjuk kedves vendégeink figyelmét, hogy a kiállítási területeken és a szálloda teljes beltéri területén belül – tűzrendészeti és jogszabályi okok miatt – dohányozni tilos, erre csak a kijelölt helyeken van lehetőség!
Tájékoztatjuk, hogy rendezvényünkön fotó-, és videó felvételek készülnek, amelyek felhasználásával kapcsolatosan a szervezők nem vállalnak felelősséget.