Ugrás a tartalomra

Információk, díjak, határidők, részvételi és lemondási feltételek - XXXVI. Kongresszus

Kongresszusunkon történő részvételhez az alábbiakban gyűjtöttünk össze minden fontos információt (programok, szállás, étkezés, regisztráció, parkolás, transzfer).

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy rendezvényünkről minden információ megtalálható az okos készülékekre ingyenesen letölthető saját fejlesztésű alkalmazáson, melyen keresztül azonnal értesülhetnek az esetleges programváltozásokról, egyéb friss hírekről is. Az alkalmazás letölthető lesz az Apple App Store és a Google Play áruházakból. Az applikáció neve: MKSZ kongresszus

 

Kongresszusunk helyszíne:
Hotel Ózon & Luxury Villas****superior
3233 Mátraháza, Ózon u. 1.
Időpontja: 2024. május 8-10.

A különböző programok a Hotel Ózon területén belül és kívül az alábbi helyiségekben zajlanak:

Regisztrációs stand: a hotel földszintjén, főbejárattal szemben található.
Funkciók, feladatok:

  • helyszíni regisztráció,
  • regisztrációs kártyák nyomtatása, 
  • regisztrációs anyagok átvétele,
  • számlázás,
  • információk, problémakezelés.

Galya 1. terem: a hotel 1. emeletén található konferencia terem.
Funkciók, feladatok:

  • Szakértői beszélgetések helyszíne,
  • Infekciókontroll a kórházi ellátásban című szekció helyszíne,
  • május 8.-i Kiállítói Est alkalmával a gasztrotúrán belül a vacsora egyik kínáló helyisége.

Galya 2. terem: a hotel 1. emeletén található konferencia terem.
Funkciók, feladatok:

  • szekció ülések helyszíne,
  • Mölnlycke szimpózium helyszíne,
  • május 8.-i Kiállítói Est alkalmával a gasztrotúrán belül a vacsora egyik kínáló helyisége. 

Music Lounge terem: a hotel földszintjén található, az 2. emeleti étterem melletti lépcsősoron megközelíthető terem.
Funkciók, feladatok:

  • május 8.-i Kiállítói Est alkalmával a DARTS verseny színhelye, és a vacsora egyik kínáló helyisége,
  • május 9-én 13.30-16.30 óra között a Sonarmed (Samsung) szimpózium helyszíne.

Hidas 1. terem: a hotel 2. emeletén, az étterem leválasztott része.
Funkciók, feladatok:

  • tréningek, workshop helyszíne, (Újraélesztési, Menedzsment készségek a digitális átalakulás idején, Családbarát jógyakorlatok, Egészségfejlesztés a gyakorlatban),
  • május 8.-i Kiállítói Est alkalmával a gasztrotúrán belül a vacsora egyik kínáló helyisége, 
  • május 9.-i Gálavacsora egyik helyisége.

Hidas 2. terem: a hotel 2. emeletén, az étterem leválasztott része.

Funkciók, feladatok:

  • május 8-10. között ebédszünetben az ebédek elfogyasztásának egyik helyisége,
  • május 8.-i Kiállítói Est alkalmával a játékterem (rulett, black jack).

Étterem: a hotel 2. emeletén található.

Funkciók, feladatok:

  • szállóvendégek részére a reggeli elfogyasztásának helyszíne 7.30-10 óra között,
  • május 8-10. között a büféebédek elfogyasztásának helyszíne 12.00-14.00 óra között,
  • május 9-én a Gálavacsora helyszíne 19.30-01.00 óra között.

Kékes 3-4. termek: a hotel 3. emeletén található konferencia termek.

Funkciók, feladatok:

  • május 8-10. között a plenáris ülések és nagyobb létszámú szekció ülések helyszíne, 
  • május 8.-i Kiállítói Est buli helyszíne.

3. emeleti Panoráma terasz: a hotel 3. emeletén található.

Funkciók, feladatok:

  • kiállítói sátrak helye,
  • kávészünetek helyszíne.

 

Kiállítás: a hotel 1-3. emeletein az étteremhez és konferencia teremhez vezető közösségi területeken, a 3. emeleti Panoráma teraszon, a térképek szerinti standkiosztásnak megfelelően.

Kávészünetek: a 3. emeleti Panoráma teraszon, és a Galya 2-3. terem előtti területen az alábbi időpontokban:

  • Május 8.
    • 10.30 – 13.00
    • 15.00 – 17.00
  • Május 9.
    • 10.30 – 13.00
    • 15.00 – 17.00
  • Május 10.
    • 10.30 – 11.00
    • 14.00 – 14.30 

Ötkarikás programjainkon belül a kávészünetekben frissen készített smoothiekat kóstolhatnak vendégeink.


Regisztráció

Rendezvényünkön való részvétel regisztrációs kártyával lehetséges, ez vonatkozik a kiállítói standokon lévő képviselőkre/hostessekre és az előadókra is. Regisztrálni csak az online jelentkezési lap kitöltésével lehetséges. A rendezvény napjain, a helyszínen is, csak online módon történő regisztrációt tudunk elfogadni. A helyszínen rendelt szállás, étkezés, társasági programok vonatkozásában felárat számítunk fel. 

A regisztrációs kártyák nyomtatása a bejáratnál a regisztrációs standnál elhelyezett automatáknál egyénileg történik, a személyes email címre megküldött QR kód felhasználásával. A QR kód egyszeri használatot tesz lehetővé, nyomtatott vagy okoskészüléken digitális formában. A bejáratnál elhelyezésre kerül egy információs kiosk, amelyen a helyszíni online regisztráció elvégezhető, lehetőség van a már előzetesen regisztrált igények ellenőrzésére, valamint a részletes szakmai programot is megtekinthetik résztvevőink. 

Regisztrációs stand nyitvatartása:

  • 2024.05.07-én: 14.00 – 16.00 óráig
  • 2024.05.08-án: 08.00 – 18.00 óráig
  • 2024.05.09-én: 08.00 – 18.00 óráig
  • 2024.05.10-én: 08.00 – 14.00 óráig

A helyszínen felmerülő igényeket, nyitvatartási időben, a regisztrációs standnál lévő szervező munkatársak segítségével lehet intézni. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a regisztrációs standon a nyitvatartási időn túl nem tartózkodik senki. A regisztrációs kártyák nyomtatása a QR kódok birtokában nyitvatartási időn túl is lehetséges, erre a célra az automaták szolgálnak.

Nyitvatartási időn túl információ kérhető:

A 3 napos regisztrációs díj tartalmazza:

  • személyes részvételi lehetőséget:
    • a teljes szakmai programon 
    • a kiállítói területeken 
  • kávészünetekben kávé/ásványvíz fogyasztást
  • konferencia csomagot
  • névre szóló regisztrációs kártyát
  • a teljes szakmai program online megtekinthetőségét, majd a rendezvényt követően történő elérhetőségét

A napi regisztrációs díj tartalmazza:

  • személyes részvételi lehetőséget a kiválasztott napon/napokon:
    • a szakmai programon 
    • a kiállítói területeken 
  • kávészünetekben kávé/ásványvíz fogyasztást a kiválasztott 1 napon
  • konferencia csomagot
  • névre szóló regisztrációs kártyát

Díjmentes regisztráció kategória:

Kiállító/támogató cégek részére járó kedvezmény

Tartalmazza:

  • a teljes szakmai programon való személyes részvételi lehetőséget
  • a kiállítói területeken való részvétel lehetőségét
  • névre szóló regisztrációs kártyát
  • konferencia csomagot
  • a teljes szakmai program online megtekinthetőségét, majd a rendezvényt követően történő elérhetőségét

A szolgáltatások igénybevétele a rendezvény helyszínein (konferencia termek, kiállítási terület, étterem) felállított beléptető kapuknál a regisztrációs kártya érintésével lehetséges, ezért kérjük kedves résztvevőinket, hogy regisztrációs kártyájukat mindig tartsák maguknál. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az egynapos regisztráció kizárólag a megjelölt napon nyújt lehetőséget a rendezvényen való részvételre!

Megnyitó, közgyűlési regisztráció

A kongresszus megnyitóját május 8-án 9.00 órakor a Kékes 2-6. teremben tartjuk.

A Magyar Kórházszövetség közgyűlése 2024. május 8-án 14.00 órakor kezdődik a Kékes 2-3. teremben. Kérjük a tagkórházak szavazatra jogosult képviselőit (főigazgató, vagy az általa írásban felhatalmazott személy), hogy a Közgyűlést megelőzően (13.30 órától) a konferencia terem bejáratánál felállított regisztrációs helynél a jelenléti ív aláírásával külön regisztráljanak a Közgyűlésen való részvételre. 
    
Szakmai program

A részletes programleírást weboldalunkon a Szakmai Program menüpont tartalmazza. Az összesítő Programtérkép, valamint a helyszínen kihelyezett információs monitorok és a letölthető kongresszusi applikáció segítik a tájékozódást. A hotel több területén elhelyezett információs monitorokon keresztül az előadások élő közvetítése zajlik, így a konferencia termeken kívül is megtekinthetők.

Előadók figyelmébe ajánljuk: a regisztrációs kártya használata számukra is szükséges, mert a konferencia területére csak ennek felmutatásával lehet bejutni. 

Az előadások leadása a 3. emeleten lévő információs Kiosknál tartózkodó munkatársainknál lehetséges. Kérjük, hogy az előadások alatt a technikusok munkáját ne zavarják a prezentációk leadásával, vegyék igénybe az erre kialakított helyszínt.

Kiállítás

A kiállítók a hotel 3 szintjén helyezkednek el a mellékelt standkiosztási térkép szerint. 
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a standokon a nyitvatartási időn túli tartózkodás kizárólag május 8-án 19.30-24.00 között lehetséges. A standok éjszakai biztonsági őrzéséről a biztonsági szolgálat gondoskodik.

Május 8-án a standokat zárás után el kell hagyni, majd a Kiállítói Estre történő beléptetést követően lehet a standra újra visszamenni. Mivel ezen az estén a vacsora elfogyasztása a mindhárom szinten elhelyezett kínáló asztaloknál, helyiségekben lehetséges, ezért a standokon kizárólag azok tartózkodhatnak, akik rendelkeznek az esti programra jogosultsággal (befizetéssel).

Felhívjuk kiállítóink figyelmét, hogy a standon kínált cateringet kötelező egyeztetni a szervezőkön keresztül a hotellel, ennek elmulasztásából eredő esetleges és utólagos lelépti díjak a kiállítót terhelik. A Panoráma teraszon lévő kiállítói sátrakban mini kürtös kaláccsal és bubble wafle (töltött gofri) finomsággal várják a kiállítók résztvevőinket.

A kiállítói standok építése, átvétele és bontása a kiállítók számára egyénileg megküldött információk szerint történik. 

Kiállítás nyitvatartása

Kiállítás:

  • 2024. május 8. szerda: 9.00-18.00        
  • 2024. május 9. csütörtök: 9.00-18.00    
  • 2024. május 10. péntek: 9.00-16.00    

„A Magyar Kórházszövetség ötkarikás programjai”

mkszolimpia


1. Egészséges táplálkozás
A kávészünetekben egészség sarkokat alakítunk ki, ahol különböző egészséges smoothiekat kóstolhatnak a vendégek. A smoothiek készítése a helyszínen az igény leadását követően történik. 

2. Mozgás
A mozgáshoz több programot is társítunk:

  • Mátrai gyalogtúrák: 
    • május 8-án 17.00-18.00 óráig,
    • május 9-én 9.00-10.00 óráig és 17.00-18.00 óráig indítunk vezetői kísérettel, kincskereséssel egybekötött gyalogtúrát a Mátrába. 

A túrákra előzetesen lehet jelentkezni, majd a megadott időpontokban 15-20 fős csoportokba rendeződve együtt indulnak el a résztvevők. 
A túrákhoz a Lohmann & Rauscher Hungary Kft. jóvoltából minden résztvevő számára felszerelt túrazsákot biztosítunk.

  • Reggeli futás: 
    Május 9-én és május 10-én 7.00 – 9.00 óra között közös futást szervezünk szintén szakember vezetésével.
  • Darts játék/verseny: világbajnok közreműködésével a május 8.-i Kiállítói Est programon belül, helyszíne a Musik Lounge Terem. 
    Egyéni és csapatjátékosok jelentkezését várjuk szeretettel. 
darts

 
Aktivitási lehetőségek:
Egyéni Dartsozás: Egyéni vagy egymás elleni Darts játék lehetősége, illetve tanulás egy 20 x Magyar Bajnok Profi Darts versenyzőtől!

Challenge “Győzd le a Profit! “ Székely “PENGE” Pál, Hungarian Darts Trophy 2022 
Játsz egy HighScore-t vagy 301 -es mérkőzést Székely “PENGE” Pál ellen és nyerj, különböző előnyökből: - Te 301-rő, Penge 501- pontrol indul - Te 7 kört (21 nyilat) dobsz, Penge 3 kört (9 nyilat) dob a HighScore versenyben!

Csapat verseny: 3 fős csapatokat kell alkotni és nevezni, csapatnévvel. A csaptok létszámától függően, csoportmérkőzések vagy egyenes kieséses versenyt játszunk. 

  • Minden résztvevő számára a regisztrációs csomagban átadjuk a Sport & Move sport magazin aktuális számát.

3. Mentális egészség 
A karika megvalósításához már a gyönyörű természeti környezet is hozzájárul, de ezen felül az alábbiakkal készülünk:

  • az Országos Egészségkihívás Program eredményhirdetése május 8-án 15.00 – 16.30 óra között a „Kórházi Egészségfejlesztési Program és Díjátadás” szekcióban,
  • mentálhigiénés tréning – Infinity Étteremben május 9-én 14.00-16.00 óra között,
  • a Mátrai panoráma irányába pihenősarkokat alakítunk ki. 

4.    Közösségi szellem, légkör

  • Időkapszula: üzenet a jövőbe.
    A regisztrációs standnál kihelyezünk egy időkapszulát, melybe a 3 nap alatt minden résztvevőnk üzenetet helyezhet el a jövő számára az egészségtudatosság, az egészségmegőrzés, az egészséges életmód fontosságáról. Az időkapszulát az Magyar Kórházszövetség székhelyén őrizzük és jubileumi évünk alkalmából nyitjuk fel.
    Üzenetek elhelyezésére minden szükséges eszközt biztosítunk, és a regisztrációs stand nyitvatartási idején belül bármikor lehet vele élni.
  • Egészségügyi szabadulószoba: speciális, egészségügyi témájú szabadulószoba, amely az egészségügyhöz szervesen kapcsolódó, de izgalmakban, kalandokban bővelkedő feladatokat ad résztvevőinek. A kiszabadulásra 45 perc áll rendelkezésre, és természetesen a sikert értékes tallérokkal jutalmazzuk.
    4-8 fős csapatokat várunk, de lehet egyénileg is jelentkezni, így összevárunk 1-1 csapatot. A feladatok elvégzéséhez nem szükséges a csapaton belül vegyes összetétel, a játék a lényeg és a szabadulás örömét a végén jutalmazzuk! Május 8-án délután 14.00 órától este 22.00 óráig óránként, május 9-én 10.00-18.00 óra között szintén óránként lehet indulni. Előzetes bejelentkezés nélkül csak szabad kapacitás esetén tudjuk a játék lehetőségét biztosítani. Előzetes jelentkezés lehetséges az mkszkongresszus.hu oldalon az ötkarikás programokra történő jelentkezési űrlap kitöltésével, vagy a helyszínen a szabadulószoba játékvezetőinél.

5.    Kikapcsolódás/Rekreáció

  • Tallérgyűjtés: kincskereső játék, amely a tallérok gyűjtését célozza. A tallérokat május 9-én a gálavacsorán lehet felhasználni, licit formájában kalapács alá kerülő ajándékok megszerzésére. 
    A tallérok gyűjtése: regisztráció során mindenki kap induló tallér készletet, majd a szakmai előadásokon a konferencia termekben, a mátrai túrákon kincskeresés formájában, minden kiállítói standon, a szabadulószobában, a szerencsekeréknél, az étteremben, stb. igyekszünk kihelyezni. 
    Vigyázat! Tallér bárhol lehet, de minden fakultatív programunkon és minden szakmai szekción belül kereshető, ezen felül a legkézenfekvőbb helyek a tallérok felkutatására a kiállítói standterületek. Minél több tallért tud valaki összegyűjteni, annál nagyobb az esélye a Gálavacsorán az ajándékokra történő licitálásnál.
    Ínyenc vendégeinknek ajánljuk: május 8-án a Kiállítói Est során különleges italkóstoló helyeket alakítunk ki, amelyeknél az italokat tallérokkal is meg lehet vásárolni!
  • Szerencsekerék: egy egyedi design szerinti szerencsekereket helyezünk el a regisztrációs standnál, amelynek mutatója az MKSZ és a támogató cégek logói között billeg. A mutató állásának megfelelően hol a támogató céghez, hol az MKSZ-hez kapcsolódó érdekes kérdésekre kell helyes választ adni. A jutalom természetesen tallérokban mutatkozik.
  • Szövőtábla: közös kézműves kikapcsolódással készítsünk egy színes szőttes képet. A kellékeket természetesen ehhez is mi biztosítjuk, résztvevőinknek csak az alkotó kedvét és a kézügyességét kell magukkal hozni!

Szállás

A szállást az előzetes foglalásnak megfelelően a szállodáknak leadott névlista alapján lehet elfoglalni. A szobákba a check in és a check out időpontját minden szálláshelynél feltüntetjük, kérjük ezt érkezéséhez és távozásához vegye figyelembe. Korábbi érkezés és későbbi távozás esetére minden szálloda csomagszobát biztosít.

Felhívjuk szállóvendégeink szíves figyelmét, hogy az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően a szálláshelyre való bejelentkezés alkalmával személyazonosításra alkalmas igazolvány átadása szükséges. Igazolvány hiányában a Hotel, a szobát nem adhatja át. Részletes információ a mellékelt tájékoztató szerint.

Vendégeinknek az alábbi hotelekben foglaltunk szállást, az egyéni visszaigazolások szerint:

Ózon Hotel & Luxury Villas****Superior
Cím: 3233 Mátraháza, Ózon u. 1.
Telefon: 37/506-000
E-mail: info@hotelozon.hu
Check in: 15 óra, Check out: 10 óra
Kérjük vendégeinket a szobából 10.00 óráig történő kichekkolásra, de a Tour de Hongrie versenyre való tekintettel május 10-én a hotel vendégei számára a parkolás a területen belül 16.30-ig megengedett!

Lifestyle Hotel Mátra**** 
Cím: 3233 Mátraháza
Telefon: 37/309-850
E-mail: sales@lifestylehotelmatra.hu
Check in: 15 óra, Check out: 11 óra
Kérjük vendégeinket a szobából 11.00 óráig történő kichekkolásra, de a Tour de Hongrie versenyre való tekintettel május 10-én a hotel vendégei számára a parkolás a területen belül 16.30-ig megengedett!

Avar Hotel Mátrafüred**** Superior
Cím: 3232 Gyöngyös, Parádi út 24.
Telefon: 37/333-302 vagy 37/333-300
E-mail:info@avarhotel.hu
Check in: 14 óra, Check out: 10 óra
Kérjük vendégeinket a szobából 10.00 óráig történő kichekkolásra, de a Tour de Hongrie versenyre való tekintettel május 10-én a hotel vendégei számára a parkolás a területen belül 16.30-ig megengedett!

Hotel Narád & Park**** 
Cím: 3235 Mátraszentimre, Narád út 6.
Telefon: 30/517-9047
E-mail: info@hotelnaradpark.hu
Check in: 15 óra, Check out: 10 óra

4 Évszak Erdeihotel ****
Cím: 3232 Mátrafüred, Muzsla u. 3-5.
Telefon: 20/543-4444
E-mail: erdeihotel@4evszak.hu
Check in: 15 óra, Check out: 10 óra
Kérjük vendégeinket a szobából 10.00 óráig történő kichekkolásra, de a Tour de Hongrie versenyre való tekintettel május 10-én a hotel vendégei számára a parkolás a 4 Évszak Völgyhotel területén belül 16.30-ig megengedett!

4 Évszak Hegyihotel ***
Cím: 3233 Mátraháza, Pagoda út 4.
Telefon: 20/444-4474
E-mail: sales@4evszak.hu
Check in: 15 óra, Check out: 10 óra

Felhívjuk vendégeink figyelmét, hogy szállás lemondást a helyszínen már nem tudunk elfogadni, ez vonatkozik a szállodának közvetlenül küldött lemondásra is. 

Étkezés

  • Reggeli
    Díját a szállásár tartalmazza, elfogyasztása    7.00–9.30 óráig a saját szálláshelyen történhet.
  • Ebéd
    Az igényelt büféebédeket a Hotel Ózon 2. emeleti éttermében, valamint a wellness panoráma teraszon található Infinity Étteremben 12.00-14.00 óra között lehet elfogyasztani.
  • Vacsora
    Büfévacsora igénylésére kizárólag szállóvendégeknek van lehetőségük, elfogyasztása pedig a saját szálláshelyen történhet. Kivéve ez alól a Hotel Ózon vendégeit, itt kizárólag az esti programok igénylésével és alkalmával lehetséges vacsora fogyasztása. 

Az étlap a következő linken érhető el: Menü


Társasági programok

2024. május 8. 19.30-24.00 – Kiállítói est

Tematikus estet szervezünk kiállítóink segítségével a Hotel 1-3 szintjén. Vendégeink a különböző nemzetközi konyhák remekeit kóstolhatják meg egy-egy helyen. A 2. emeleten a Lohmann & Rauscher Hungary Kft. standján osztrák sajtkülönlegességek ínyenc világába kalauzoljuk vendégeinket. A 3. emeleten a Mátrából származó REMEK(K) HOSPI-TÁL - Kézműves kecskesajt-különlegességeket kóstolhatnak a Hospitaly Kft. standját és környékét meglátogatva. A túrához a gasztrotérkép segítségül szolgál. A 3. emeleten lévő Kékes termekben pedig Pesti Party zenekar gondoskodik a jó hangulatról. Érdemes a térkép szerinti kínáló helyeket végigjárni, hiszen mindenhol különböző finomságokkal várjuk kedves vendégeinket. Az ételek és italok elfogyasztására a kihelyezett könyöklőknél, a kiállítóknál, valamint az 1. emeleti termekben kialakított helyszíneken lehetséges.

Dress code: Smart casual

2024. május 9. 19.30-01.00 - Gálavacsora 

Ünnepélyes Gálavacsorára a Hotel Ózon éttermében kerül sor. A belépés során welcome étel-itallal készülünk, majd a név szerinti üléshelyek elfoglalása után Szekeres Adrienn és vokálisainak műsorát tekinthetjük meg. A műsor után kerül sor az ünnepélyes díjátadóra (Családbarát Kórház 2024 Díj, Jósa István Kórházszervezési Innovációs Díj, Szent Piroska Díj). 21.00-22.30 óra között elfogyasztott vacsora után ismét játszunk, itt a licit ideje, majd az Enter Train Party Band zenekar szórakoztatja vendégeinket. 

Korunk egyik kiemelkedő előadója – Szekeres Adrien

Szekeres Adrien korunk és generációjának egyik legkiemelkedőbb előadóművésze. Sikereit nem csak mással össze nem téveszthető énekhangjának, hanem lebilincselő előadásmódjának, személyiségének is köszönheti, amivel mára – változó, gyorsuló világunkban is állandósulva – minden korosztály kedvencévé vált. Neve egyet jelent az igényességgel, minőséggel, megbízhatósággal. 15 éve, hogy a könnyűzene élvonalához tartozik, számtalan aranylemez, szakmai és közönségdíj fémjelzi pályafutását. Dalait az országos, a regionális és a határon túli rádióadók is szívesen és rendszeresen játsszák. Több slágere is elnyerte a „Legtöbbet játszott magyar dal” címet az elmúlt évek során. „Olyan, mint Te” című dala több, mint 14 millió letöltéssel büszkélkedhet a YouTube videómegosztó oldalon. Nagyszabású önálló koncertjei, országos koncertturnéi a legnagyobbak közé emelték nevét.

Dress code: Black tie invited

zene

Társasági programjaink tartalmazzák a vacsorát, a műsort, a korlátozott italfogyasztást (idő- és italkínálat korlátozás!) és a transzfert a szállodák és a program helyszíne között. Azoknak a vendégeinknek, akik az esti társasági programokon nem kívánnak részt venni, az előzetes jelentkezésnek megfelelően, lehetőségük van a szállodájukban büfévacsora elfogyasztására. 

A gálavacsorára minden kedves vendégünknek előzetesen foglalt helyet biztosítunk. Az asztalfoglalásokat a szervezők végzik, figyelembevéve az egy munkahelyről érkezőket. A foglalt asztal sorszámát a programra való érkezéskor kapott karszalag mutatja. Tisztelettel kérjük kedves Vendégeinket, hogy a vacsora elfogyasztásáig szíveskedjenek a foglalt helyen tartózkodni.

Mindkét este társasági programjához vendégeink szállításáról ingyenen transzferjáratainkkal gondoskodunk. Indulási időpontok a Transzfer menüpont alatt találhatók.


Parkolás

A Hotel Ózon területén belül kizárólag az ott elszállásolt vendégek számára tudunk parkolóhelyet biztosítani. 

Szállás foglalással rendelkező vendégeinknek a saját szálláshely biztosítja a parkolási lehetőséget érkezés napján már a reggeli óráktól, valamint május 10-én a szobából történő kicsekkolást követően is, 17 óráig. A szálláshelyek és a Hotel Ózon között saját transzferjáratainkkal szállítjuk vendégeinket. Igény esetén kérjük a 06/70/609-1510-es mobilszámot hívni.

Nem szállóvendégek számára a parkolás a szabad kapacitás függvényében, a közvetlen szomszédságában lévő Lifestyle Hotel**** parkolójában, és a Hotel Ózontól kb. 2 km-re lévő  Oxigén Adrenalin Park területén belül lehetséges (térkép mellékelve, melyen a felső parkolói terület áll rendezvényünk résztvevői számára). A parkoló területére a sorompó nyomógombjának megnyomásával lehetséges bejutni, távozás pedig az MKSZ regisztrációs standján megvásárolható fityingek bedobásával lehetséges. Egy fitying ára, (azaz 1 napi parkolási díj) 1.000 Ft/gépkocsi/nap. Kérjük kedves vendégeinket a közlekedési szabályok betartására, mert a rendezvényen történő részvétel nem jogosít fel senkit ezek figyelmen kívül hagyására.

Az Adrenalin Park és a Hotel Ózon között vendégeinket saját transzfer járatainkkal szállítjuk telefonhívás alapján.
Igényleadás telefonon: Dani Zoltán: 70/609-1510


Transzfer

Résztvevőink számára ingyenes buszjáratot biztosítunk a szállodákhoz. A busz igénybevétele a regisztrációs kártya felmutatásával lehetséges. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a transzfer járatok taxiként nem vehetők igénybe, csak az MKSZ által foglalt szálláshelyekre (lásd fentebb) a megadott útvonalon és több személy együttes utazása esetén az alábbiak szerint közlekednek.

Május 8.

Igényleadás telefonon: Dani Zoltán: 70/609-1510, vagy a szálláshelyek recepcióján.

  • Napközben és 16 órától előzetes egyeztetés, leadott igény szerint
  • Esti programhoz induló transzferjáratok:
    • Hotel Narád-Hotel Ózon: 19h, 19.45h
    • Hotel Avar-Hotel Ózon: 19.15h, 19.45h, 20.00h
    • 4Évszak hotelek-Hotel Ózon: 19.15h, 19.45h
  • Az est folyamán a vendégek visszaszállítása a saját szálláshelyre 22 órától folyamatosan történik.
  • Transzfer járataink 00.30 óráig közlekednek! 

A megadott időpontokban a szükséges létszám hiányában 5-15 perces türelmi/várakozási idők lehetségesek! 

Május 9.

  • 8.15, 8.55, 9.25 és 10.00 órakor indulnak a szállodáktól a Hotel Ózon felé, ezt követően csak megfelelő létszám és előzetes egyeztetés szerint
  • 16 órától az Ózon Hoteltől az Erdeihotel, Hegyihotel, Avar- és a Narád Hotel felé
  • Esti programhoz induló transzferjáratok:
    • Hotel Narád - Hotel Ózon: 18.45h, 19.15h
    • Hotel Avar - Hotel Ózon: 19.00h, 19.15h, 19.45h
    • 4Évszak hotelek - Hotel Ózon: 19.00h, 19.45h
  • Az est folyamán a vendégek visszaszállítása a saját szálláshelyre 22 órától folyamatosan történik
  • Transzfer járataink 01.00 óráig közlekednek! 

A megadott időpontokban a szükséges létszám hiányában 5-15 perces türelmi/várakozási idők lehetségesek!

Május 10.

•    8-12 óra között igény szerint a Hotel Ózon irányába
•    A Tour de Hongrie miatt azoknak a vendégeknek, akik a délutáni programjainkon részt vesznek és saját szálláshelyen hagyják autóikat, a Hotel Ózon és a saját szálláshely közötti transzfert biztosítjuk. Igények leadása Dani Zoltánnál, vagy a Regisztrációs standon történik.

A megadott időpontokban a szükséges létszám hiányában 5-15 perces türelmi/várakozási idők lehetségesek!

Tudta?! – a rendezvény egyéb, térítésmentesen igénybe vehető szolgáltatása, eseményei


Kedves Hölgyek és érdeklődő Urak!

Szépségsziget
A Magyar Kórházszövetség kongresszusához hagyományosan csatlakoztatunk olyan szolgáltatásokat is, - frizura- és sminkkészítés - amelyek vendégeink komfortérzetét, kikapcsolódását hivatottak segíteni. Minden évben öröm látni, ahogy kellemes izgatottsággal lépnek be a hölgyek a Szépségsziget-re, hogy profi kezek kényeztessék, szépítsék őket. A megfelelő időbeosztásunk érdekében pedig ezekre a szolgáltatásokra előzetes foglalást készítünk, amelyekre az alábbi telefonszámokon lehet jelentkezni:

Időpontok: május 8-10. 10-18 óra között félórás beosztások szerint, előzetes bejelentkezés alapján

  • Mesteri frizurák készítése – Bejelentkezés: Boros Éva: 06/70/570-9038
  • Nappali és esti smink készítése – Bejelentkezés: Szántó-Blahó Enikő: 06/30/697-3672

Felhívjuk kedves vendégeink figyelmét, hogy a kiállítási területeken és a szálloda teljes beltéri területén belül – tűzrendészeti és jogszabályi okok miatt – dohányozni tilos, erre csak a kijelölt helyeken van lehetőség! 

Tájékoztatjuk, hogy rendezvényünkön fotó-, és videó felvételek készülnek, amelyek felhasználásával kapcsolatosan a szervezők nem vállalnak felelősséget.

Fontos információk:
2024. május 10-én délután 13.00-17.00 óra között a Mátrában útlezárások várhatók, mivel a Tour de Hongrie 3. szakasza (Kazincbarcika – Gyöngyös – Kékestető) itt halad át. Erre tekintettel rendezvényünk az idei évben kivételesen május 10-én 17.00 óráig tart.