Ugrás a tartalomra

Fontos információk - XXXVII. Kongresszus

FONTOS INFORMÁCIÓK

Kongresszusunkon történő részvételhez az alábbiakban gyűjtöttünk össze minden fontos információt (programok, szállás, étkezés, regisztráció, parkolás, transzfer).

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy rendezvényünkről minden információ megtalálható az okos készülékekre ingyenesen letölthető saját fejlesztésű alkalmazásban, melyen keresztül azonnal értesülhetnek az esetleges programváltozásokról, egyéb friss hírekről is. Letölthető az Apple App Store és a Google Play áruházakból. Az applikáció címe: MKSZ Kongresszus

Kongresszusunk helyszíne:
Hotel Ózon & Luxury Villas****superior
3233 Mátraháza, Ózon u. 1.
Időpontja: 2025. április 9-11.

A különböző programok a Hotel Ózon területén belül és kívül az alábbi helyiségekben zajlanak:

Regisztrációs stand: a hotel földszintjén, főbejárattal szemben található.

Funkciók, feladatok:

  • helyszíni regisztráció,
  • regisztrációs kártyák nyomtatása, 
  • regisztrációs anyagok átvétele,
  • számlázás,
  • információk, problémakezelés.

Galya I-II. termek: a hotel 1. emeletén, egymás mellett található konferenciatermek. 

Funkciók, feladatok:

  • Április 9-10-én szekcióülések és kerekasztal beszélgetések helyszínei. Részletek a szakmai program és/vagy programtérképen találhatók.

Étterem: a hotel 2. emeletén található.

Funkciók, feladatok:

  • szállóvendégek részére a reggeli elfogyasztásának helyszíne 7.00-10 óra között,
  • április 9-11. között a büféebédek elfogyasztásának helyszíne 12.00-14.00 óra között,
  • április 9-én a Kiállítói Est, 10-én a Gálaest programok vacsora helyszíne 19.30-21.00 óra között.

Musik Lounge terem: a hotel földszintjén található, az 2. emeleti étterem melletti lépcsősoron megközelíthető terem.

Funkciók, feladatok:

  • április 9-én 20.00-24.00 óra között DJ Zsolti szórakoztatja a bulizni vágyókat
  • április 10-én 20.00-24.00 óra között – Pihenőhely (bárzene, rumkóstoló)

Kékes termek I-VI.: a hotel 3. emeletén található konferencia termek.

Funkciók, feladatok:

  • április 9-11. között a plenáris ülések és nagyobb létszámú szekció ülések helyszíne, 
  • április 10-én esti lounge – zenekar, buli helyszín

3. emeleti Panoráma terasz télikertje: a hotel 3. emeletén található.

Funkciók, feladatok:

  • kiállítói standok helyszíne
  • kávészünetek helyszíne

Kiállítás: a hotel 1-3. emeletein az étteremhez és konferencia teremhez vezető közösségi területeken, a 3. emeleti lobbyban és a Panoráma terasz télikertjében, a térképek szerinti standkiosztásnak megfelelően.

Kávészünetek: a 3. emeleti Panoráma teraszon, és a Galya I-II. terem előtti területen az alábbi időpontokban:

  • április 9-én délután 16.30-17.00 
  • április 10-én délelőtt: 10.30-11.00 óra között
  • április 10-én délután: 15.30-16.30 óra között
  • április 11. délelőtt: 10.30-11.00 óra között

Figyelem! A kávészüneti időpontok a szakmai program szerinti szünetek időpontjától eltérhetnek! 

Regisztráció

Rendezvényünkön való részvétel regisztrációs kártyával lehetséges, ez vonatkozik a kiállítói standokon lévő képviselőkre/hostessekre és az előadókra is. Regisztrálni csak az online jelentkezési lap kitöltésével lehetséges. A rendezvény napjain, a helyszínen a földszinten elhelyezett információs kioskon, az applikációban és saját készülékeken online, a regisztrációs standon lévő  munkatársaknál pedig manuális módon lehetséges a regisztráció.  

A regisztrációs kártyák nyomtatása a bejáratnál a regisztrációs standnál elhelyezett automatáknál egyénileg történik, a személyes email címre megküldött QR kód felhasználásával. A QR kód egyszeri használatot tesz lehetővé, nyomtatott vagy okoskészüléken digitális formában. A földszinten a bejáratnál elhelyezésre kerülő   információs kioskon a helyszíni online regisztráció elvégzése mellett lehetőség van a már előzetesen regisztrált igények ellenőrzésére, valamint a részletes szakmai programot is megtekinthetik résztvevőink. 

Regisztrációs stand nyitvatartása:
                2025. 04. 08-án    14.00 – 16.00 óráig
                2025. 04. 09-én    08.00 – 18.00 óráig
                2025. 04. 10-én    08.00 – 18.00 óráig
                2025. 04. 11-én    08.00 – 12.00 óráig

A helyszínen felmerülő igényeket, nyitvatartási időben, a regisztrációs standnál lévő szervező munkatársak segítségével lehet intézni. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a regisztrációs standon a nyitvatartási időn túl nem tartózkodik senki. A regisztrációs kártyák nyomtatása a QR kódok birtokában nyitvatartási időn túl is lehetséges, erre a célra az automaták szolgálnak.

Nyitvatartási időn túl információ kérhető:

  • Szelecki Zsófia: 20/235-0157
  • Menyhárt Piroska: 20/234-7034

A 3 napos regisztrációs díj tartalmazza:

  • személyes részvételi lehetőséget:
    • a teljes szakmai programon 
    • a kiállítói területeken 
  • kávészünetekben kávé/ásványvíz fogyasztást
  • konferencia csomagot
  • névre szóló regisztrációs kártyát
  • a teljes szakmai program online megtekinthetőségét, majd a rendezvényt követően történő elérhetőségét

A napi regisztrációs díj tartalmazza:

  • személyes részvételi lehetőséget a kiválasztott napon/napokon:
    • a szakmai programon 
    • a kiállítói területeken 
  • kávészünetekben kávé/ásványvíz fogyasztást a kiválasztott 1 napon
  • konferencia csomagot
  • névre szóló regisztrációs kártyát

Díjmentes regisztráció kategória:

  • Kiállító/támogató cégek részére járó kedvezmény

Tartalmazza:

  • a teljes szakmai programon való személyes részvételi lehetőséget
  • a kiállítói területeken való részvétel lehetőségét
  • névre szóló regisztrációs kártyát
  • konferencia csomagot
  • a teljes szakmai program online megtekinthetőségét, majd a rendezvényt követően történő elérhetőségét

A szolgáltatások igénybevétele a rendezvény helyszínein (konferencia termek, kiállítási terület, étterem) felállított beléptető kapuknál a regisztrációs kártya érintésével lehetséges, ezért kérjük kedves résztvevőinket, hogy regisztrációs kártyájukat mindig tartsák maguknál. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az egynapos regisztráció kizárólag a megjelölt napon nyújt lehetőséget a rendezvényen való részvételre!

Közgyűlési regisztráció

A Magyar Kórházszövetség tisztújítással egybekötött közgyűlése 2025. április 9-én 15.00 órakor kezdődik a Kékes I-VI. teremben. Kérjük a tagkórházak szavazatra jogosult képviselőit (főigazgató, vagy az általa írásban felhatalmazott személy), hogy a Közgyűlést megelőzően (14.30 órától) a konferencia terem bejáratánál felállított regisztrációs helynél a jelenléti ív aláírásával külön regisztráljanak a Közgyűlésen való részvételre. 
    
Szakmai program

A részletes programleírást weboldalunkon a Szakmai Program menüpont tartalmazza. Az összesítő Programtérkép, valamint a helyszínen kihelyezett információs monitorok és a letölthető kongresszusi applikáció segítik a tájékozódást. A hotel több területén elhelyezett információs monitorokon keresztül az előadások élő közvetítése zajlik, így a konferencia termeken kívül is megtekinthetők.

Előadók figyelmébe ajánljuk: a regisztrációs kártya használata számukra is szükséges, mert a konferencia területére csak ennek felmutatásával lehet bejutni. A regisztrációs kártyák nyomtatása az előadók számára is a helyszínen történik a regisztrációs standnál elhelyezett kártyanyomtatóknál, az előzőleg megküldött QR kód használatával.

Az előadások leadása a földszinten elhelyezett információs pultnál tartózkodó munkatársainknál és a termekben, a technikus kollégáinknál lehetséges. Kérjük, hogy az előadások alatt a technikusok munkáját ne zavarják a prezentációk leadásával, vegyék igénybe az erre kialakított helyszínt.

Kiállítás

A kiállítók a hotel 3 szintjén helyezkednek el a mellékelt standkiosztási térkép szerint. 
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a standokon a nyitvatartási időn túli tartózkodás kizárólag április 9-én 19.30-24.00 között lehetséges. A standok éjszakai biztonsági őrzéséről a biztonsági szolgálat gondoskodik.

Április 9-én a standokat zárás után el kell hagyni, majd a Kiállítói Estre történő beléptetést követően lehet a standra újra visszamenni. Mindkét este a vacsora elfogyasztása a 2. emeleten lévő étteremben  lehetséges, ezt követően pedig 9-én este a kiállítói standokon is engedélyezett a tartózkodás. A kiállítók különféle aktivitással készülhetnek az est vendégei részére, de a standon kínált cateringet kötelező egyeztetni a szervezőkön keresztül a hotellel, ennek elmulasztásából eredő esetleges és utólagos lelépti díjak a kiállítót terhelik. (Figyelem! A kiállítói catering nem szükséges, csak lehetséges!) 

A kiállítói standok építése, átvétele és bontása a kiállítók számára egyénileg megküldött információk szerint történik. 

Kiállítás nyitvatartása:

Kiállítás:                    
2025. április 9. szerda: 10.00-18.00        
2025. április 10. csütörtök: 9.00-18.00    
2025. április 11. péntek: 9.00-12.00    

Szállás

A szállást az előzetes foglalásnak megfelelően a szállodáknak leadott névlista alapján lehet elfoglalni. A szobákba a check in és a check out időpontját minden szálláshelynél feltüntetjük, kérjük ezt érkezéséhez és távozásához vegye figyelembe. Korábbi érkezés és későbbi távozás esetére minden szálloda csomagszobát biztosít.

Felhívjuk szállóvendégeink szíves figyelmét, hogy az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően a szálláshelyre való bejelentkezés alkalmával személyazonosításra alkalmas igazolvány átadása szükséges. Igazolvány hiányában a Hotel a szobát nem adhatja át. Részletes információ a mellékelt tájékoztató szerint.

Vendégeinknek az alábbi hotelekben foglaltunk szállást, az egyéni visszaigazolások szerint:

Ózon Hotel & Luxury Villas****Superior
Cím: 3233 Mátraháza, Ózon u. 1.
Telefon: 37/506-000
E-mail: info@hotelozon.hu
Check in: 15.00 óra, Check out: 10.00 óra

Lifestyle Hotel Mátra**** 
Cím: 3233 Mátraháza
Telefon: 37/309-850
E-mail: sales@lifestylehotelmatra.hu
Check in: 15.00 óra, Check out: 11.00 óra

Avar Hotel Mátrafüred**** Superior
Cím: 3232 Gyöngyös, Parádi út 24.
Telefon: 37/333-302 vagy 37/333-300
E-mail: info@avarhotel.hu
Check in: 14.00 óra, Check out: 10.00 óra

4 Évszak Erdeihotel ****
Cím: 3232 Mátrafüred, Muzsla u. 3-5.
Telefon: 20/543-4444
E-mail: erdeihotel@4evszak.hu
Check in: 15.00 óra, Check out: 10.00 óra

4 Évszak Hegyihotel ***
Cím: 3233 Mátraháza, Pagoda út 4.
Telefon: 20/444-4474
E-mail: sales@4evszak.hu
Check in: 15.00 óra, Check out: 10.00 óra


Sástó Hotel*** és Mátra Kemping Sástó****
Cím: 3232 Mátrafüred – Sástó, Farkas utca 4.
Telefon: 37/574-002
E-mail: info@sastohotel.hu
Check in: 15.00 óra, Check out: 10.00 óra

Felhívjuk vendégeink figyelmét, hogy szállás lemondást a helyszínen már nem tudunk elfogadni, ez vonatkozik a szállodának közvetlenül küldött lemondásra is. 

Étkezés

  • Reggeli: Díját a szállásár tartalmazza, elfogyasztása 7.30–10.00 óráig a saját szálláshelyen történhet.
  • Ebéd: Az igényelt büféebédeket a Hotel Ózon 2. emeleti éttermében, 12.00-14.00 óra között lehet elfogyasztani.
  • Vacsora: Büfévacsora igénylésére kizárólag szállóvendégeknek van lehetőségük, elfogyasztása pedig a saját szálláshelyen történhet. Kivéve ez alól a Hotel Ózon vendégeit, itt kizárólag az esti programok igénylésével és alkalmával lehetséges vacsora fogyasztása. 

Társasági programok

2025. április 9. 19.30-24.00 – Kiállítói est

A vacsorát 19.30-21.00 óra között az étteremben, tetszés szerinti érkezéssel lehet elfogyasztani, majd a kiállítóké a főszerep. 
Ezt az estet úgy szerveztük, hogy vendégeink számára lehetőséget biztosítsunk a rendezvényen kiállítói standdal megjelent cégekkel való találkozásra, kötetlen beszélgetésre. A kiállítók között idén egy kreatív versenyt hirdettünk meg, az értékelésbe pedig szeretnénk bevonni kongresszusunk résztvevőit is. Ez az este remek alkalmat biztosít arra is, hogy a különböző standok látványát, a termékbemutató eredményességét is megtapasztalhassuk. Az értékelést honlapunkon/applikációnkban elhelyezett „közönségszavazás” űrlapon lehet megtenni. Kérjük, köszönjük meg közösen kiállítóinknak az értünk tett erőfeszítéseiket, és válasszuk ki együtt a „Legkreatívabb Kiállítót”. 
Azoknak a résztvevőknek, akik az aktívabb kikapcsolódást kedvelik, DJ Zsolti biztosítja a fergeteges jókedvet a 3. emeleten kialakított Discobárban.

2025. április 10. 19.00-24.00 - Gálaest 

Idén a hagyományostól kicsit eltérő formában rendezzük meg Gálaestünket. A vacsora elfogyasztására a 2. emeleti étteremben lesz lehetőség 19:00-21:00 óra között. Mivel ezen időintervallumon belül vendégeink tetszés szerint érkezhetnek vacsorázni, és a további programokon való részvétel is egyéni választás szerint történik, ezért idén nem lesz ültetési rend, asztalfoglalás. A vacsorát követően két helyszínen is várjuk szeretettel vendégeinket: a zenés-táncos programot kedvelőknek a 3. emeleti Kékes termeket rendezzük 
át, 21 órakor elnöki pezsgős köszöntővel, majd az A la’ Carte Music Showband zenekar szolgáltatja a zenét éjfélig. A lunch hangulathoz Solti pálinka kóstolóval és különleges falatkák kínálásával járulunk hozzá. 21.30 órakor kihirdetjük a „Legkreatívabb Kiállító” nyertesét is. 20.30 órától lehet látogatni az est másik helyszínét, a földszinten lévő Musik Lounge termet, ahol bárzene mellett élvezhetjük egymás társaságát és egy különleges rum bemutató-kóstoló részesei lehetünk. Mindkét helyszínen éjfélig tartó korlátlan italfogyasztást teszünk lehetővé (meghatározott italokat érintően).

Társasági programjaink tartalmazzák a vacsorát, és a különböző helyszíneken zajló esti programokon való részvételi lehetőséget, minden helyszínen a korlátlan italfogyasztást, és a transzfert a szállodák és a program helyszíne között. Azoknak a vendégeinknek, akik az esti társasági programokon nem kívánnak részt venni, az előzetes jelentkezésnek megfelelően, lehetőségük van a szállodájukban büfévacsora elfogyasztására. 

Mindkét este társasági programjához vendégeink szállításáról ingyenes transzferjáratainkkal gondoskodunk. Indulási időpontok a Transzfer menüpont alatt találhatók.

Parkolás

A Hotel Ózon területén belül kizárólag az ott elszállásolt vendégek, valamint az előadók számára tudunk parkolóhelyet biztosítani. 
A parkolómatricát a rendezvényre érkezésekor a hotel parkolójánál lévő biztonsági személyzet adja át. 
További parkolási lehetőséget biztosít a szomszédos Lifestyle Hotel, valamint az Ózon Hotelt a Mátra irányába elhagyva, a Mátraházi parkoló, amelyet a rendezvény vendégei számára foglaltunk le április 9-11. között. A parkolóból az Ózon Hotelbe a szervezők által biztosított ingyenes transzferjárattal szállítjuk vendégeinket. Transzfer igényét a 70/609-1510 telefonszámon jelezheti. 
Kérjük Kedves Vendégeinket a közlekedési szabályok betartására, mert a rendezvényen történő részvétel nem jogosít fel senkit ezek figyelmen kívül hagyására!

Transzfer

Résztvevőink számára ingyenes buszjáratot biztosítunk a szállodák és a program helyszíne között. A busz igénybevétele a regisztrációs kártya felmutatásával lehetséges. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a transzfer járatok taxiként nem vehetők igénybe, csak az MKSZ által foglalt szálláshelyekre (lásd fentebb) a megadott útvonalon és több személy együttes utazása esetén az alábbiak szerint közlekednek.
Igényleadás telefonon: Dani Zoltán - 70/609-1510, vagy a szálláshelyek recepcióján.

Április 9.

16.00 órától előzetes egyeztetés, leadott igény szerint

Esti programhoz induló transzferjáratok:

  • Hotel Avar - Hotel Ózon: 19.15, 19.45, 20.00
  • 4Évszak hotelek - Hotel Ózon: 19.15, 19.45
  • Az est folyamán a vendégek visszaszállítása saját szálláshelyre 22.00 órától folyamatosan történik.
  • Transzfer járataink 00.30 óráig közlekednek! 

A megadott időpontokban a szükséges létszám hiányában 5-15 perces türelmi/várakozási idők lehetségesek! 

Április 10.

8.15, 8.55, 9.25 és 10.00 órakor indulnak a szállodáktól a Hotel Ózon felé, ezt követően csak megfelelő létszám és előzetes egyeztetés szerint

16 órától az Ózon Hoteltől az Erdeihotel, Hegyihotel, Avar  Hotel felé

Esti programhoz induló transzferjáratok:

  • Hotel Avar - Hotel Ózon: 19.00, 19.15, 19.45
  • 4Évszak hotelek - Hotel Ózon: 19.00, 19.45
  • Az est folyamán a vendégek visszaszállítása a saját szálláshelyre 22.00 órától folyamatosan történik
  • Transzfer járataink 01.00 óráig közlekednek! 

A megadott időpontokban a szükséges létszám hiányában 5-15 perces türelmi/várakozási idők lehetségesek!

Április 11. 

8.00-12.00 óra között igény szerint a Hotel Ózon irányába

Igények leadása Dani Zoltánnál, vagy a Regisztrációs standon történik.

A megadott időpontokban a szükséges létszám hiányában 5-15 perces türelmi/várakozási idők lehetségesek!

Felhívjuk kedves vendégeink figyelmét, hogy a kiállítási területeken és a szálloda teljes beltéri területén belül – tűzrendészeti és jogszabályi okok miatt – dohányozni tilos, erre csak a kijelölt helyeken van lehetőség! 

Tájékoztatjuk, hogy rendezvényünkön fotó-, és videó felvételek készülnek, amelyek felhasználásával kapcsolatosan a szervezők nem vállalnak felelősséget.

Tájékoztató a "Sorsdöntő pillanatok, értékes évek - A mielóma multiplex arcai" című fotókiállításról


A Mieloma Multiplex Csoport Magyarország és Magyar Rákellenes Liga szervezésében létrejött vándorkiállítás keretében résztvevőink megismerkedhetnek a mielóma multiplexszel élő emberek történeteivel és az idő szerepével a kezelési folyamatokban. A fotókiállítást a hotel 1. emeletén lehet megtekinteni. A mielóma multiplex egy rejtőzködő betegség, melynek felismerését nehezíti, hogy a tünetei nem tipikusak, és más megbetegedésekre is utalhatnak. A rendszeres kiújulásokkal járó kórkép kezelése versenyfutás az idővel. Az érintettek hosszú távú életkilátásai szempontjából kulcsfontosságú a korai felismerés és a hatékony kezelés mielőbbi megkezdése.
A fény és az árnyék kontrasztjában képet kaphatunk arról, hogyan formálja az eltelt idő a betegség megélését: a lesújtó diagnózistól a reményig, majd az új célok és tervek megszületéséig. Az elmúlt évtizedben kifejlesztett korszerű kezelési lehetőségeknek köszönhetően a betegek túlélése számottevően javult és a szakemberek szerint belátható időtávon belül krónikus betegséggé szelídíthető a mielóma multiplex.
A mielóma multiplex korai felismerése és hatékony kezelése a teljes élet perspektíváját nyújthatja az érintetteknek. Az időt, ami céljaik eléréséhez, terveik megvalósításához szükséges.