Ugrás a tartalomra

Fontos Információk

Az alábbiakban gyűjtöttük össze kongresszusunkon történő részvételhez szükséges fontos információkat a különböző programokról, szállás, étkezés, regisztráció, parkolás, transzfer igénybevételi lehetőségekről.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy rendezvényünkről minden információ megtalálható az okos készülékekre ingyenesen letölthető saját fejlesztésű alkalmazáson, melyen keresztül azonnal értesülhetnek az esetleges programváltozásokról, egyéb friss hírekről.
Letölthető az Apple App Store és a Google Play áruházakból. Az applikáció címe: MKSZ Kongresszus 2021

 

Kongresszusunk helyszíne:
Hotel Azúr Wellness és Konferencia Szálloda****
8600 Siófok. Erkel F. u. 2/c
Időpontja: 2021. június 16-18.

 

A Hotel Azúr területén belül a különböző programok az alábbi helyiségekben zajlanak:

  • Regisztrációs stand → a Hotel Azúr főbejáratával szemben, a kiállítói térkép szerint a 9-es sorszámú területen
  • Szakmai előadások → a Hotel Azúr Toscana I. és Toscana II. termei
  • Kiállítás → a Hotel Azúr lobby területe, Catalónia terem, valamint a Hotel Prémium konferencia termei
  • Június 16-án Balaton party → jó idő esetén a Hotel Azúr wellness előtti terasz, rossz idő esetén a Hotel Azúr étterme
  • Június 17-én Gálavacsora → Hotel Azúr étterme és a Toscana I-II. termek egybenyitva

Az étterembe, a konferencia termekbe és a kiállítói térbe a közlekedés egyirányú, a bejárati és kijárati helyeket a kiállítói térképen jelöltük.

A bejáratnál elhelyezünk egy fertőtlenítő kaput, kérjük ezt belépéskor vegye igénybe!
Rendezvényünk kizárólag védettségi igazolvánnyal látogatható, amelynek meglétét és érvényességét a bejáratnál ellenőrzik munkatársaink!
 

Regisztráció
Rendezvényünkön való részvétel regisztrációs kártyával lehetséges, ez vonatkozik a kiállítói standokon lévő képviselőkre/hostessekre és az előadókra is.
Idén regisztrálni csak az online jelentkezési lap kitöltésével lehetséges. A rendezvény napjain, a helyszínen is csak online módon történő regisztrációt tudunk elfogadni, ennek minden díjtétel esetén 50% felára van.

A járvány elleni védekezés egyik eleme az érintésmentes regisztráció, ezért a regisztrációs kártyák nyomtatása a bejáratnál automatikusan, a személyes email címre megküldött QR kód felhasználásával történik. A QR kód egyszeri használatot tesz lehetővé, nyomtatott vagy okoskészüléken digitális formában.
A kártya nyomtatását követően vehető át a táskakiadó automatából a konferencia csomagot tartalmazó táska. Az automata helyét a térképen jelöltük.
 

A 3 napos regisztrációs díj tartalmazza:
Részvételi lehetőség:

  • a teljes szakmai programon
  • a kiállítói területeken
  • kávészünetekben kávé/ásványvíz fogyasztás
  • konferencia táska szakmai anyagokkal
  • névre szóló regisztrációs kártya
  • mindhárom nap online formában a szakmai program élő közvetítésének, valamint a virtuális kiállítás megtekintése, majd mindez a későbbiekben is bármikor visszatekinthető.

A napi regisztrációs díj tartalmazza:
Részvételi lehetőség a kiválasztott napon/napokon:

  • a szakmai programon
  • a kiállítói területeken
  • kávészünetekben kávé/ásványvíz fogyasztás a kiválasztott 1 napon
  • konferencia táska szakmai anyagokkal
  • névre szóló regisztrációs kártya
  • érvényességi nap online formában a szakmai program élő közvetítésének, valamint a virtuális kiállítás megtekintése, majd mindez a későbbiekben is bármikor  visszatekinthető

Regisztráció nélküli kategória:
Kiállító/támogató cégek részére járó kedvezmény

Tartalmazza:

  • a teljes szakmai programon való részvétel lehetőségét
  • a kiállítói területeken való részvétel lehetőségét
  • névre szóló regisztrációs kártyát.
  • érvényességi nap online formában a szakmai program élő közvetítésének, valamint a virtuális kiállítás megtekintése, majd mindez a későbbiekben is bármikor visszatekinthető

A rendezvény helyszínein (konferencia termek, kiállítási terület, étterem) felállított beléptető kapuknál a regisztrációs kártya érintésével lehetséges a szolgáltatások igénybevétele, ezért kérjük kedves résztvevőinket, hogy regisztrációs kártyájukat mindig tartsák maguknál.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az egynapos regisztráció kizárólag a megjelölt napon nyújt lehetőséget a rendezvényen való részvételre!
 

Megnyitó, közgyűlési regisztráció
A kongresszus megnyitóját június 16-án 09.30 órakor a Toscana I. teremben tartjuk.

A Magyar Kórházszövetség közgyűlése 2021. június 17-én 15.30 órakor kezdődik a Toscana II. teremben.
Kérjük, a tagkórházak szavazatra jogosult képviselőit, (főigazgató vagy az általa írásban felhatalmazott személy), hogy a Közgyűlést megelőzően (13 órától) a konferencia terem bejáratánál felállított regisztrációs helynél a jelenléti ív aláírásával külön regisztráljanak a Közgyűlésen való részvételre.

A szervezők regisztrációs standja a Hotel Azúr főbejáratánál található.
A Regisztrációs stand az alábbi időpontokban tart nyitva, ezen túlmenően a standon nem tartózkodik senki, regisztrálásra, igények módosítására csak a nyitvatartási időn belül van lehetőség.

Regisztrációs stand nyitvatartása:
2021. 06. 15-én          14.00 – 17.00 óráig

2021. 06. 16-án          08.00 – 18.00 óráig

2021. 06. 17-én          08.00 – 18.00 óráig

2021. 06. 18-án          08.00 – 12.00 óráig

Közgyűlési regisztráció:
2021. 06. 17-én          15.00 – 15.30 óráig


Nyitvatartási időn túl információ kérhető:
Szelecki Zsófia:    06/20/235-0157
Boda Mariann:      06/20/234-7034


Szakmai program
A részletes programleírást weboldalunkon a Szakmai Program menüpont tartalmazza. Az összesítő Programtérkép, valamint a helyszínen kihelyezett információs monitorok, és a letölthető kongresszusi applikáció segítik tájékozódást.

Felhívjuk előadóink szíves figyelmét, hogy a regisztrációs kártya használata számukra is szükséges, mert a konferencia területére csak ennek felmutatásával lehet bejutni. A kártya a regisztrációs standon vehető át, az előadók az átvétel során előnyt élveznek.

Kávészünet: a Catalónia terület területén, a T-Systems Zrt. standja előtt, valamint a Prémium Snack bárban.
 

Kiállítás
A kiállítók a Hotel Azúr lobbyjában, valamint a Hotel Prémium konferencia termeiben helyezkednek el mellékelt standkiosztási térkép szerint.

  • Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a standokon a nyitvatartási időn túli tartózkodás nem lehetséges, a standok őrzéséről a biztonsági szolgálat gondoskodik.
  • Fenti alól kivételt képez a június 17-i esti program: 20.00-24.00 óra között, azzal a feltétellel, hogy a standokon kizárólag azok a kiállítók és vendégeik tartózkodhatnak, akik rendelkeznek az adott napi társasági programra szóló jeggyel
  • Felhívjuk kedves vendégeink figyelmét, hogy a kiállítási területeken és a szálloda teljes beltéri területén belül – tűzrendészeti és jogszabályi okok miatt – dohányozni tilos, erre csak a kijelölt helyeken van lehetőség!

Kiállítás nyitvatartása                                                 
2021. június 16. szerda: 10.00-18.00            
2021. június 17. csütörtök: 9.00-18.00         
2021. június 18. péntek: 9.00-12.00 

Idén a technika újdonságait felhasználva virtuális kiállítást is berendezünk, így a valóságban a helyszínen látható standokat a virtuális térben is láthatják vendégeink. Ez különösen azoknak fontos, akik a rendezvényen személyesen nem tudnak részt venni, vagy nincs kellő idejük arra, hogy személyesen minden standot végig látogassanak. A virtuális kiállítás a regisztrált résztvevőink számára (online jegy vásárlásával is) megtekinthető, nem csak a rendezvény napjain, hanem azt követően is bármikor. A virtuális térben a kiállítókról sok értékes információ is megtalálható lesz.
 

Szállás
A szállást az előzetes foglalásnak megfelelően a szállodáknak leadott névlista alapján lehet elfoglalni. A szobákba a check in és a check out időpontját minden szálláshelynél feltüntetjük, kérjük ezt érkezéséhez és távozásához vegye figyelembe. Korábbi érkezés és későbbi távozás esetére minden szálloda csomagszobát biztosít.

Vendégeinknek az alábbi hotelekben foglaltunk szállást, az egyéni visszaigazolások szerint:

Hotel Azúr Wellness és Konferencia Szálloda ****
   8600 Siófok, Erkel Ferenc u. 2/C.
   Telefon: 84/501-400
   Email: info@hotelazur.hu
   Check in: 14 óra, Check out: 10 óra

Residence Balaton Conference & Wellness Hotel****
   8600 Siófok, Erkel Ferenc u. 49.
   Telefon: 84/506-840
   Email: info@rhb.hu
   Check in: 14 óra, Check out: 10 óra

Hotel Yacht Wellness & Business****                                  
   8600 Siófok, Vitorlás u. 12-14.
   Telefon: 84/696-020
   Email: info@hotel-yacht.hu
   Check in: 14 óra, Check out: 10 óra

Sungarden Wellness és Konferencia Hotel****                                
   8600 Siófok, Batthyány u. 24.
   Telefon:84/312-422
   Email: reservation@hotelsungarden
   Check in: 14 óra, Check out: 10 óra

CE Plaza Hotel****
   8600 Siófok, Somogyi u. 18/B.
   Telefon:84/696-090
   Email: ceplaza@cehotels.hu
   Check in: 15 óra, Check out: 11 óra

Felhívjuk vendégeink figyelmét, hogy szállás lemondást a helyszínen már nem tudunk elfogadni, ez vonatkozik a szállodának közvetlenül küldött lemondásra is.
 

Étkezés
Reggeli
Díját a szállásár tartalmazza,  7.00–10.00 óráig mindenki a saját szálláshelyen fogyaszthatja el.

Ebéd
Az igényelt büféebédeket a Hotel Azúr épületében az Olive Garden étteremben 12.00-14.00 óra között lehet elfogyasztani.

Vacsora
Büfévacsora igénylésére kizárólag szállóvendégeknek van lehetőségük, elfogyasztása pedig a saját szálláshelyen történhet.
 

Társasági programok
2021. június 16. – Balaton party
19.30 óra – vacsora és zenés táncos buli a Balaton parton.
Rendezvényünk hagyományosan tavaszi időpontban kerül megrendezésre, idén a járvány miatt halasztottuk nyár kezdetére. Kihasználva a nyári meleget és a Balaton csodálatos látványát, atmoszféráját, bízva a kellemes hőmérsékletben, első esti programunkat a Hotel Azúr wellness teraszára terveztük. A terasz teljes területén megterített asztalokkal, hangulatos fényekkel, és az A’la Carte Showband zenekarral várjuk vendégeinket.
A program az ízletes vacsora mellett 22 óráig korlátlan italfogyasztást is tartalmaz (meghatározott italkeretből).
Dress code: Smart casual
 

2021. június 17. - Gálavacsora
19.15 óra – a szokásos pezsgős koccintással várjuk vendégeinket a Hotel Azúr Olíve Garden étterem bejáratánál.
19.30 óra – Divatbemutató show

A Magyar Kórházszövetség 90 éves alapításának évfordulóját méltóképpen szeretnénk megünnepelni, egyben köszönetünket is kifejezni kórházainkban dolgozóinknak a kitartó, áldozatos munkájukért. Visszautazunk az időben 90 évet és kórházi dolgozói modelljeink segítségével a történelmet megidézve követjük végig az ápolói ruha korszakos változásait.
A show műsort követően a vacsorára különleges menüvel, sztárséffel készülünk, majd a már jól ismert Partyssimo zenekar hajnal 1 óráig szórakoztatja vendégeinket. Korlátlan italfogyasztást 23 óráig tudunk biztosítani.
Dress code: Black tie invited

Mindkét este társasági programjához vendégeink szállításáról ingyenen transzferjáratainkkal gondoskodunk. Indulási időpontok a Transzfer menüpont alatt találhatók.
 

Parkolás
A saját szálláshelyen történő parkolás díját a szállás ár tartalmazza. A Hotel Azúr területén belül kizárólag az ott elszállásolt vendégek számára tudunk parkolóhelyet biztosítani.
Nem szállóvendégek számára a parkolás az Erkel Ferenc és a környéki utcákban lehetséges. Kérjük kedves vendégeinket a közlekedési szabályok betartására, mert a rendezvényen történő részvétel nem jogosít fel senkit ezek figyelmen kívül hagyására.
 

Transzfer
Résztvevőink számára ingyenes transzfert biztosítunk a szállodákhoz. A transzfer igénybevétele a regisztrációs kártya felmutatásával lehetséges. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a transzfer járatok taxiként nem vehetők igénybe, csak az MKSZ által foglalt szálláshelyekre (lásd fentebb) a megadott útvonalon és több személy együttes utazása esetén az alábbiak szerint közlekednek.

Június 16.
Igényleadás telefonon: Dani Zoltán: 70/609-1510, vagy a szálláshelyek recepcióján.

  • Napközben 15 órától folyamatosan, leadott igény szerint
  • 17 órától a Hotel Azúrtól a szállodák felé
  • 19.00 és 19.15 órai időpontokban indulnak a buszok a szállodák elől, ettől eltérően előzetesen leadott igény szerint.
  • Az est folyamán a vendégek visszaszállítása a saját szálláshelyre folyamatos, a buszok a Hotel Azúr parkolójából indulnak.
  • A megadott időpontokban a szükséges létszám hiányában 5-15 perces türelmi/várakozási idők lehetségesek!
     

Június 17.

  • 8.30 és 8.45 órakor indulnak a szállodáktól a Hotel Azúr felé, ezt követően igény szerint folyamatosan
  • 17 órától a Hotel Azúrtól szállodák felé
  • 19.00 19.20, és 19.45 órakor indulnak a szállodáktól a Hotel Azúr épületéhez.
  • Az est folyamán a vendégek visszaszállítása a saját szálláshelyre folyamatos, a buszok a Hotel Azúr parkolójából indulnak
  • Transzfer járataink 01.00 óráig közlekednek!
  • A megadott időpontokban a szükséges létszám hiányában 5-15 perces türelmi/várakozási idők lehetségesek!
     

Június 18.

  • 8-12 óra között igény szerint.
     

Egyéb szolgáltatások
Hagyományainkhoz híven, idén is ingyenesen biztosítunk vendégeink számára kellemes, ellazulási és szépülési lehetőségeket. Az igénybevétel az alábbi telefonszámokon előzetesen egyeztetett időpontokban történhet.

Fodrász és sminkes várja vendégeinket előzetes bejelentkezés alapján az alábbi számokon

  • Mesteri frizurák készítése – Bejelentkezés: 20/467-0907
  • Nappali és esti smink készítése – Bejelentkezés: 70/466-9876
  • Masszázs: 70/617-5325

Masszázs időpontok:
június 16.: 9.30, 10.30, 11.30, 13.00, 14.00, 15.00, 16.00
június 17.: 9.30, 10.30, 11.30, 13.00, 14.00, 15.00