Ugrás a tartalomra

Előadóink

Gáspár Ágnes
Címzetes egyetemi docens
A Menedzserasszisztensek Magyarországi Egyesülete alelnöke, a Magyar Protokollosok Országos Egyesületének rendes tagja
Egyetemi oktató és tréner, nemzetközi protokoll szakértő, tanácsadó

Pályafutását a Magyar Televízióban kezdte, majd ausztriai letelepedése idején non-profit illetve profitorientált kiállításokat, diplomáciai kulturális rendezvényeket szervezett, rendezett Ausztriában, Németországban, Hollandiában és Magyarországon. 2003-ban megalapította az Európa Attitűd Oktatási Központot, melyben vezetési, oktatási és tréning tevékenységet vállalt. Később önálló lett.
Szakirányú protokoll és rendezvényszervezés diplomáját Ausztriában (International Centre for Culture and Management Salzburg) a kultúra és menedzsment szakon és Magyarországon (Moholy-Nagy Művészeti Egyetem) művészeti menedzser szakirányon szerezte. Tanári diplomája tanulmányait Szegeden végezte. A Nemzeti Közszolgálati Egyetemen tanári és tréner továbbképzésben vett részt.
Budapest számos egyetemén alap, mesterképzésén óraadó oktatóként tanít és tréningeket vezet. A Pázmány Péter Katolikus Egyetemen, a Budapesti Metropolitan Egyetem Karrier tréneri programjaiban, a Milton Friedman Egyetemen, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem közszolgálati protokoll szakirányú továbbképzésén, Wekerle Sándor Üzleti Főiskolán, Színház és Filmművészeti Egyetemen, Testnevelési Egyetemen a nemzetközi protokoll, rendezvényszervezés, üzleti kommunikáció, sajtókapcsolatok, médiumok kezelése, márkaépítés tantárgyi témakörökben oktat és tréningeket vezet.
Számos konferencián előadóként az üzleti protokoll kommunikációját és a viselkedéskultúrát népszerűsíti, mint a Magyar Export Napja vagy a Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem kolozsvári és marosvásárhelyi karán.
Az év óraadó tanára, majd a legjobb tréner elismerésben és számos televíziós nívódíjban részesült. Média megjelenései: M1 Híradó, Családbarát, Ma Este, TV2 Mokka, Tények Extra. Fem3 Cafe, RTL Klub, Petőfi TV, Karc Fm, Nők Lapja, Elit Magazin.
Oktatási területek: kulturális diplomácia, nemzetek protokollja, nemzetközi üzleti kommunikáció, üzleti tárgyalástechnika, nemzetközi rendezvényszervezés, viselkedés és magatartáskultúra, self-branding, médiumok, – sajtókapcsolatok, média gyakorlat, képernyős megjelenés.


Halmai Krisztina

 
A rajzolás végigkísérte az életemet, néha szorosabban jött velem társként, és volt, hogy kicsit megbújt valahol, de nem túl messzire. Rajzban mindig könnyebben közöltem, vagy értettem meg dolgokat, főként, ha szövevényes, sok információt tartalmazó dologról volt szó.
2017-ben derült ki számomra, hogy ezzel másokat is támogathatok. Egy trénerképzésen résztvevőként láttam egy papírprezit a megoldásfókuszú megközelítésről. Teljesen elvarázsolt! Emlékszem, már nagyon fáradt voltam, mégis minden pillanatban figyeltem, kíváncsian vártam, hogy mi lesz a következő ábra, ami a papírra kerül.
Ezután ismerkedtem meg a falra, függőleges felületre rajzolás tudományával, az újratölthető filctollakkal, rajzolt betűtípusokkal… Elvégeztem a Grafacity vizuális technikák képzését, s azóta is sokszor jegyzetelünk együtt. 2018 decemberében tartottuk először Strenner Szilárddal közösen a vizuális technikák képzést, nagy megtiszteltetés számomra, hogy együtt dolgozhatok vele azon a képzésen, ahol tanultam. 
2021-ben nyitotta meg FIRKA MŰHELY, amely online kurzusokat és rövidebb workshopokat kínál rajzolni vágyóknak és azoknak, akik ismerkednének a vizuális folyamattámogatás mesterségével. Nagy álmom, hogy pedagógusoknak és csoportokkal dolgozó szakembereknek segítsek új utakat találni célcsoportjukhoz a vizualitáson keresztül. 
Eleinte saját tréneri munkám támogatása volt a célom, ma már trénereknek, előadóknak, vezetőknek rajzolok. A grafikus jegyzetelés egy különleges flow élmény számomra. Mérnökként szeretem a lényeget kiemelni és strukturálni, miközben az így készülő vázlat mellett megjelenő rajzokkal többet mondhatok, mint több oldalnyi szöveggel. A legjobban azt szeretem ebben a munkában, hogy mosolyt varázsol az emberek arcára:)


 

Dr. Lengyel Ingrid
Integrált Jogvédelmi Szolgálat, betegjogi képviselő

Dr.Lengyel Ingrid betegjogi képviselő, 37 éve közvetve és közvetlenül a magyar egészségügyben dolgozik. Egészségügyi tanulmányait szociális, mentálhigiénés, rehabilitációs és andragógiai BA képzésekkel, a walesi egyetem angol nyelvű MA képzésével és a Semmelweis Egyetem doktori képzésével gazdagította. Doktori disszertációját a betegjog-betegtájékoztatás témájából cum laude védte meg. Hét éve dolgozik betegjogi képviselőként a Közép magyarországi régióban, Budapest öt kerületében; jelenleg tíz kórházban és a Semmelweis Egyetem belső tömbjének tíz klinikáján találkozhatnak a nevével és személyével.


OROVICA SZILÁRD
CEO, Pénzügyi, AI és Digitalizációs szakértő

Orovica Szilárd a KÜRT Akadémia CEO-ja, vállalati tanácsadója, közgazdász. Frankfurtban, a PricewaterhouseCoopers-nél kezdett el dolgozni, közel kilenc évet töltött német nyelvterületen, majd itthon a Siemens egyik leányvállalatánál lett ügyvezető, ezután pedig a nyolcszáz főt foglalkoztató félvezetőgyártó Infineon Technologies ügyvezetői pozícióját töltötte be. A robotvezérlő szekrényeket gyártó vállalatnál, a KUKA Robotics-nál ügyvezető és pénzügyi igazgató volt hét évig, közben évekig igazgatósági tag a Német-Magyar Kereskedelmi és Iparkamaránál. Ezt követően a Bubbles International Zrt-nél, a 60 saját és franchise automatizált mosószalont működtető startup-nál lett vezérigazgató.
A KÜRT Akadémia ügyvezetése mellett a vállalati tanácsadásban és a képzéstámogatásban is részt vesz. Vállalati tanácsadás oldalról az AI és az AI bevezetéshez kapcsolódó stratégia alkotási és pénzügyi tanácsadásra koncentrál, valamint gyártással kapcsolatos folyamatfelmérés és digitalizációval foglalkozik. A Budapesti Corvinus Egyetem vendég elődója Ipar 4.0 témában több éven keresztül.


S. Nádas Ágnes
idegenforgalmi közgazdász
protokoll és nemzetközi kapcsolatok szakembere
a Menedzserasszisztensek Magyarországi Egyesületének alapító elnöke,
a „gettogetHR“ projekt ötletgazdája és vezetője
 

Több mint 26 éves szakmai pályafutásom alatt a ranglétra valamennyi fokán jártam a rendezvényszervező, protokollos és vezetői asszisztens munkakörökben. Számos értékes tapasztalatot szereztem Magyarországon és külföldön a közigazgatási területen, az üzleti életben és a civil szervezetekben való szerepvállalás révén egyaránt. Pályámat 1997-ben kezdtem egy német-magyar rendezvényszervező cégnél, majd saját céget alapítottam International Protocol Bureau Kft.néven.
Gyermekvállalás miatt ezután a közigazgatási területen folytattam szakmai tevékenységemet. 2004-2008 között a Legfőbb Ügyészség Nemzetközi és Európai Ügyek Főosztályán protokoll referensként, majd ezt követően 5 évig a Nemzeti Adó- és Vámhivatalban vezető-tanácsosként, protokoll és rendezvényszervezési szakterületen.
10 éve azonban úgy döntöttem, nemzetközi tapasztalatra szeretnék szert tenni, emellett nyelvtudásomat is hasznosítani. 2013-2018 között Németországban, egy müncheni pénzügyi holdingnál, a FondsConsult Holding GmbH-nál sajátítottam el a vezetői asszisztenciát, majd 2018-tól máig Bécsben dolgozom, a Siemens IT ERP európai igazgatójának személyi asszisztenseként.
TÁRSADALMI SZEREPVÁLLALÁS
• 1996-tól a Magyar Protokollosok Országos Egyesületének tagja, jelenleg 2023 óta 
• 2015-től az „Europa“- Club (Bécs) tagja, 2018-tól vezetőségi tagja
• 2017-től a Menedzserasszisztensek Magyarországi Egyesületének alapító elnöke
• 2019-től a „gettogetHR“ személyes és szakmai kompetenciafejlesztést segítő projekt ötletgazdája és vezetője
• 2020-tól a Magyarország Barátai Alapítvány tagja
• 2021-től az Osztrák-magyar Ünnepi Hagyományokat Őrző Kulturális Egyesület alapító alelnöke

PUBLIKÁCIÓK
• „TOP SECRETARY- a vezetői asszisztencia kulisszatitkai“ (Publio Kiadó, 2021) c. szakmai kézikönyv asszisztensek számára
• „Digitális iránytű a digitális világban“-társszerkesztő (Menedzserasszisztensek Magyarországi Egyesülete saját szakmai kiadványa, 2021)
• „Rendezvényszervezési alapismeretek“- Zsigmond Király Főiskola szakmai jegyzet (2004)